Paff...

Oj vad paff jag blev när jag satt och kollade på melodifstivalen. När bidrag nummer två ska gå av stapeln tycker jag det är något bekant med den personen. Jag funderar ett tag och sen slår det mig att vi har gått i samma klass när jag läste i växjö. Haha...världen är bra liten. Synd dock att han gör en låt på bosniska.... och är med i svenska melodifestialen. Det var inte speciellt bra låta med idag heller...det var bättre förr som jag alltid sagt. Jag röstar för att det ska vara en kväll med melodifestival...inte sex gånger.

Ikväll var jag och fixade med lite tavlor hemma hos mig.... och de blev väl ok. Jag är en så perfektionist med vissa saker så ibland måste jag lära mig att blunda och gå vidare.. :P Detta är ett sådant fall och den är väl ganska ok.
image5

Se bra


image6

Glimten i ögat
Är en annan tavla jag gjort till Louise i inflyttningspresent! Behöver jag säga att hon blev superglad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0