Premiär..

I helgen har vi ju varit i Mellbystrand som ni redan vet och det var skoj =) Fast hela helgen var vi ju inte där bara mellan fredag och lördag, men det var rätt lagom även fast jag gärna hade stannat tills idag. När vi kom till Anna på fredagen var det redan en massa folk där, men vi var inte sist. Det blev att hälsa lite på folk och prata lite grann. Alltid roligt att träffas eftersom man inte träffa alla så ofta. Där var både gamla och nya ansikten =)  Namn kan ju alltid vara svårt men på den här festen kunde man säga Johanna eller Karoline typ så var det alltid några som svarade =P Festen var helt klart lyckad. Det var en massa leka på gräset och jag vann första priset i en tävling om Sverige. Jag gissade mig till 8 rätt av 13 och vann  en sverige tröja, NAJS!!

Ibland har man bra tur =)

Till mat blev det grillad hamburgare, gott. Anna och Hanna var grillmästare, de behövde ju öva sig inför USA resan. Efterrätten bestod av cheescake i en ny variant jag aldrig smakat...gott! Det blev även en del att dricka. DEt blev som sagt en massa dans, prat och skratt. Ute som inne. När det väl var läggdags runt 2på natten så sov det folk i hela stugan. Det var väl runt 15 stycken som sov där och några åkte till ett anbnat ställe för att sova. Fullt överallt men vad gör det när man bara ska sova. Vi hade en bra luftmadrass tyckte vi men jag och K vaknade av att vi låg på golvet ändå. Tur att det då fanns en soffa att sova vidare i.

På lördagen var det dags för stranden för att sola och bada för första gången i år. Två dopp blev det i det iskalla men svalkande havet =) och så klart en massa sol. Trots massa solskyddsfaktor så brände vi oss lite. Får se till att smörja ännu mer och noggrannare nästa gång jag ska sola! När vi väl solat klart så vart det dags att packa ihop sig för att hoppa in i en kokhet bil med endast TD för att köra till Ljungby. Där skulle vi hämta Ebba och få lite god mat och sen bar det vidare till Kristianstad där vi passade på att hälsa på Linda och hennes föräldrar och bror som var på besök innan det var dags för sängen!

      
Uderbara strand, härligt med sol och bad.

Hoppas du får en helt underbar sommar med jobb och semester Anna, så får vi ses när du väl är hemma igen!
Tack för den lyckade och så roliga festen.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0