Söndag.

Idag är det veckans sista dag och dagen idag har varit ganska lugn. Har varit ganska trött men har fått lite uträttat ändå. Har ju Ebba hemma nu så har hunnit vara ute på promenad några gånger. Blir ju inte så långt eftersom hon och jag tycker det är lite varmt ute. Hoppas faktiskt det bli lite svalare snart så hon kan börja äta lite mer =S



JAg har även städat garderoben med mina kläder här. Tagit bort lite "vinterkläder" som jag inte kommer använda just nu. På så sätt blir det lite lättare och se vad man har. Jag har även hunnit med att handla en massa mat. Det gäller och vara effektiv när man handlar så att maten inte bli dålig i denna värmen.

Nu har jag ätit mat och slappat lite ikväll ska jag, K och Linda spela bowling! Ska bli kul. Linda flyttar ju snart =( så får passa på att umgås lite.

Imorgon är det måndag och dags för jobb. Har två planeringsdagar framför oss sen en massa att greje med.

Hoppas dagen blir fortsatt bra och drick mycket vatten!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0