Fredagen är här....

...och den tillbringar jag alldeles själv! Inte ens Ebba är här. Såg lite bilder och en film på Ebba innan och jag saknar henne allt lite. Hon ger ju lite sällskap när ingen annan är hemma.



Idag har jag jobbat 7-13 skönt med en kort dag, men jobbigt att börja så tidigt, en halvtimme senare gör så mycket. Därefter var det bara hem och byta buss för att sen åka ut till Madde och agera barnflicka åt Noah. Sicken goding han är. Hoppas vi kan ses på torsag igen=) (lägger utlite bilder senare.)

Nu är jag hemma och har inpregnerat min skiddress fördetbehövdes. Det är ju sådant man får göraom man handlar på Gekås, men jag klagar inte för det är billigt och bra när man ska ha det till jobbet och så. Nu står det diskning på tur och lite matlagning och så. Sen slappa framför tv:n hela kvällen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jag

sååååååå hiiiiimla lesssssssen att jag inte kan komma på schlagerfesten..............snyyyyyft;(

2008-03-16 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0