Smothie är gott...



Mumsigt så här på kvällen. En stor smothie och kanelknäcke är både gott och man kan ha mycket roligt åt det eller vad säger du Louise?

Idag har jag jobbat, varit på stan och städat lite här hemma. Skulle egentligen göra det imon men kanske ska till Madde då om det går som man tänkt det. därför var jag lite snäll och började lite idag så K slipper göra allt själv.
Blir det inte imon jag träffar henne blir det på fredag förhoppningsvis.
Vill ju se hur stor Noah blivit nu med. Hon säger att det hänt så mycket med honom!!

Nu ska jag slapa lite till innan det e dags för sängen! 


Kommentarer
Postat av: kanelknäckeexperten=)

man kan ha alldeles fööööör roligt med kanelknäcke, måste ändå tillägga att i samband med alkohol e det ännu roligare:P=)

2008-03-16 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0