snart är det påsk...

...och tiden bara rinner iväg. Mycket hat jag säkert gjort men allt kan man inte komma ihåg. Nu har man en sjukling här hemma. Eller sjuk och sjuk ska man väl inte säga. Hon är nyopererad i axeln och har lite ont. Stackare där, hon fick lite paketer av mig idag så då blev hon glad.

I går hade vi vernissage med hela skolan och jag agerade konstnär  :D Riktigt lyckat var det och det finns en hel del att plocka i ordning imorgon. Sen är det påsklov, JIPPIIII och det betyder att jag är ledig i 10 dagar och ska på semester till Branäs. Hoppas jag kan undkomma brutna ben och and

Kommentarer
Postat av: Alinne

Glad påsk :) Kommentera gärna min blogg :)

2008-03-19 @ 20:38:33
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: martina

Jo jag vet...fast tyckte lika gärna jag kunde köra ner igår em som att sitta hemma igårkväll o köra ner idag när jag hade tänkt köra ner. Gör ju ingen skillnad är ju lika sjuk o hämma här som i götet..Johan jobbar ju idag men nu är jag på plats.
hoppas ni får en toppen vecka!! pös

2008-03-20 @ 10:56:12
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Karoline

Det gör skitont :P Tack för läkekonstens alla piller ;)

2008-03-20 @ 13:37:52
Postat av: martina

Nja så enkelt är d inte riktigt...har inte riktigt hjärta att fråga dem igen eftersom de precis har haft honom i en vecka...men tänkte kolla med min hyresvärd, fast de har inte varit hemma...

2008-03-20 @ 14:06:02
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0