Snart på väg.....

Snart ska jag bege mig till tåget som ska ta mig till Kungsbacka, där Louises svåger ska hämta mig klockan 20.00 för hon skulle ju givetvis på isdans. Hoppas det är skoj vännen.
Innan idag var jag och lämnade min kära K på tåget till växjö, hon kan ju inte bära allt själv så jag fick hjälpa henne dit och vi får ju hoppas att det går bra för henne att byta tåg.

Har packat klart i princip all bara telefon och sådär kvar sen är man redo. Men jag ser inte fram emot att gå till tåget för det snöregnar här och man blir såå blöt när man går. Jag vet eftersom jag gick den biten innan. Men ska ju till något roligt så det väger uppdet hela. Har fixat en massa skivor nu med så vi får hoppas att vi kan roa oss i bilen upp nu Louise :)


Nästan färdigpackad, alldeles för mycket eller inte?!

Nu ska jag äta lite mat sen diska och dona lite här sen ska jag bege mig. Ha en underbar helg mina vänner. Hörs säkert någon gång till innan söndag när vi ska åka.



Puss och kram

GLAD PÅSK
alla som läser här!



Kommentarer
Postat av: martina

Hoppas du får en bra vecka!! Men du??? va har du me dig egentligen :P ser ut som en massa packning för en vecka i skidbacken :P
ha d super ses o hörs
kramkram

2008-03-21 @ 16:57:06
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Linda

ha så kul i backarna nu o bryt inga ben! det gör ont! glad påsk!

2008-03-22 @ 00:19:09
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0