Blogga mer va det ja...

Bloggar jag för dåligt. Ja, tiden räcker inte till alltid. Mycket på jobbet, sen har man ju annat försig när man kommer hem med. Måste hinna umgås med lite folk och så träningen på det. Sen är det j en fördel om man har något att säga. Fast egentligen finns det nog något att säga om var je dag skull jag tro. Efter en lagom dag på jobbet och ett skönt trängingspass, sitter jag i soffan och tittar på mat pogram mätt och belåten efter en smothie med müsli i... MUMS!

På jobbet idag har vi varit på ett skolmuseum från 1920 talet. Vi hade alla klätt ut oss och fick lektioner och titta runt lite hur det kunde se ut. Tänk att bo på eller vid skolan när man var lärare. Skönt att det inte är så nu, fast man hade ju haft det nära till jobbet vilket kan vara en fördel, eller!?

image131

Igår blev jag bjuden på lite "hejdå"  fest i Annas stuga som ligger i Mellby strand den 6 juni =) Hon ska nämnligen inte vara hemma i Sverige på hela sommaren =(. Men självklart tackade vi ja!! Det ser jag så mkt fram emot. Hoppas  det blir vackert väder bara så vi kan sola och kanske bada!! 
Och innan dess, helgen den 24/5, ska vi ju på maskeradfest hos Carro!! Och nu har vi nog bestämt oss vad vi ska klä ut oss till =P Det kommer säkert bli så skoj!

Nehe, nu får jag visst inte skriva mer, Ebbsan vill absolut leka nu!! Äntligen är löpandet så gått som över. Inget mer mensande för Ebba inte =)


image130
Ebba hemma hos ma och pa, med en av sina favoritleksaker, Råttan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du ja... hon mensar än

2008-05-16 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0