Maskerad!

I lördags var jag bjuden till Caroline och Joanna på 25 respektive 30 års fest. Det var så klart maskerad, vilket är kul. Festen var superskoj och alla hade verkligen gått in för att klä ut sig =). Vi var ett 30 tal personer och alla var utklädda olika nästan. Jag och Anna var utklädda till nunnor =). Ida skulle också varit med oss, tre fulla nunnor haha, men hon var ju tvungen att kurera sig lite till efter operationen och det kan jag förstå.
Hoppas du mår bra nu vännen.

image135   
Söta biet Carro. Tack för en super fest och hoppas du blev glad för paketerna!

   image136    image137
Fulla nunnor ja, inte den bästa bilden på Anna kanske? =S Men så skoj vi hade!

När jag och Anna annlände till festen fanns det resan en nunna där. Hon blev skit sur för att vi också var utklädda till det. Men hallå, är det något att bli sur över. Tyckte inte vi iaf.

På söndagen mådde jag väl som jag förtjänade men det är sådant man får leva med.

Här får ni en bild på sötaste Filippa som precis lärt sig få, fast att gå på knäna går ju fortfarande snabbare =)

image138




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0