Det gäller att hålla tungan rätt i mun så man inte målar fel ;)

Idag har jag varit och skapat lite...blev kanonnöjd faktiskt...det blev så fint!! Fast allt kan jag ju inte visa här eftersom det är lite presenter och så..;)

Jag råkade visst skapa på lite fler ställen än vad som var tänkt från början...hehe...ojoj...hoppas hoppas det går att tvätta bort.


Här är lite av våra julkort med...de blev så fina tycker jag. Det svåra är bara att välja vilket man ska skicka till vem...ska göra ett par till imon...det gick åt fler än jag trodde...:)

Ikväll var Erika här med och vi var på Eko och handlade lite, sen lagade vi kycklingfajitas och mös tillsammans. Nu blir det nana snart...sååå trött...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0