söndag...eller måndag är det ju nu!

Idag har det varit en slapp dag med inte så mycket görande eftersom jag inte var i säng förrens tre i natt. På annandagen är det ju lite tradition att gå ut på stan här och så fick det bli även i år. Dock var det sjukt mycket folk..hjälp...kunde knappt röra mig ju...men några kända ansikten fick man se mitt i allt vimmel av folk mellan 22 och 55.

Den här annandagen glömmer vi nog inte i det första taget eftersom vi blev stoppade av polisen två gånger!! Vi var hur trevliga som helst inte speciellt berusade, kan inte poliserna uppföra sig lite bättre då. Böter hit och dit...(inte för mig men ändå) Ibland kan det räcka att man säger till! Tror den polisen bara gör det för att djävlas han är ju känd för det...

Trots det så hade vi en trevlig kväll och mysigt var det att få träffa mina fina vänner, STOR KRAM!!

Dagen och kvällen har bjudit på mys i soffan, besök hos syster där vi spelade lite ishockeyspel och jag vann :P, besök hos vår farbror med några av mina kusiner, för vi var tvugna att kolla in hans tomtevärld och tågbana :D sen var jag hos Ida och tittade på film och mös med brända popcorn. hehe...vilken dag!

Nu blir det slafen, saknar dig min skrutta!!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: martina

Antar att det betyder att ni inte kommer hit?! Hade ju varit trevlig att få det beskedet...Vad ska ni hitta på då??

Det lät ju gott men hur gör man det då???

2009-12-29 @ 23:53:22
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0