Födelsedag!

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag,
för det är Min brors födelsedag!
Hurra, hurra, hurra!!



Idag fyller bror min 31!
Det firar vi imon med prinsesstårta så klart och att lägga tak och grejer i Kånna  ;)!!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt, men det var ok ändå. Halv åtta och det blev frukost medesamma, den var ju klar!
Så är det när man är hos päronen!! He he!

Regn idag med, så det blev en film på morgonen, Resan till jordens medelpunkt. Vi tittade på den med 3D glasögon, lite överskattat men filmen var bra ändå. Det är en äventyrs film och var ganska lätt tittad.



Idag blir det snart en runda till systeryster för att titta på hur det går med hustet. Är nyfiken på hur det ser ut. Har redan fått en arbetsuppgift där. Jag ska måla en prinsessa i Almas nya rum, det vill hon ha! 

Tjolahej så länge!

Kommentarer
Postat av: martina

Ja vi har verkligen haft det toppen...Men man saknar ju solen när man kommer hem till endast regn :S

Ja men det låter bra, då blir det sol nu då :) Skönt med semester igen nu då...blir det nått annat än götet o sthlm??

Hoppas du får två toppen veckor

kram

2009-07-19 @ 10:41:39
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0