mmmmm...


Slö söndag idag och det har varit ganska skönt. Sov till 12 opps hoppas på att kunna somna ikväll eftersom jag ska upp halv 6 imon.

Igår var jag, Erika och Tilda ute en sväng på stan. Jag och Erika lagade först mat, lax i räksås med pasta, mumsoch sen åt vi glass och jordgubbar =) Sen när Tilda kom satt vi och snackade en massa tills det blev dags att gå ner till stan. Vi gick ner tilll Banken, och det var såå mkt folka på stan men det var ganska trevligt ändå! Det var sista kvällen för kristianstadsdagarna, så nu är det över för denna gång, nu är det hanboll i Åhus som gäller. Tack tjejer för en trevlig kväll!

Som sagt har jag mest slappat denna söndag. Tittat på film, Changeling, tror jag den hette. Den var riktigt bra men tänk bara att det var så på den tiden, jisses, det kan man inte tro. Har hållt på med lite jobbgrejer och tittat på tv.

Denna smaskiga drink smakade jag på idag, så gott.

Fryst fläderblomssaft
Massa is
Bubbelvatten

DRICK OMEDELBART!



Nu ska jag köra bort Kalles bil, sen promenera och hämta min cykel och provcykla den, får se om den håller. Har nämligen inte cyklat på den sen jag hittade den efter att den varit stulen i ett halvår. Vi får se hur det går.
Sen ska jag hem och fortsätta klippa och klistra lite saker till jobbet. Kalle jobbar ju så får ju passa på då!

Hej svejs i blåbärsskogen!

Kommentarer
Postat av: Alkolis

Du spetsa väl drinken med massa sprriiiiiiit hoppas jag;)

2009-07-13 @ 02:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0