Trött!!

Känner mig tröttast av tröttast. Tung i huvudet och hade bara velat gå och lägga mig. Skönt att bara haft en lång slapp dag. Har varit och handlat lite sommarpresenter till mina fina små syskonbarn, tur nog fick jag träffa alla idag. Lilla Alma visade att hon lärt sig cykla på två hjul!! Duktigt!

Annars harjag inte gjort så mkt idag. Myst här hemma men snart kommer Anna och hämtar mig och då ska vi hem till henne och kolla huset. Nyfiken.. Ikväll blir det lite vinkväll men flickorna små...snälla föräldrar hämtar ikväll, TACK!!

På skolavslutningen var det urmys, trots regnet. Vi gick till och från kyrkan och håret var inte lika fint när man kom hem som när man kom till jobbet, =( Två dagar kvar att jobba sen semester!!!

Fick en massa fina sommerpresenter. Som en flaska vin, blommor, fina kort, ljus, te, godis. Tack för allt fint!
        

Nu är det dags att åka!

Njut av lördagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0