Sköna lördag!

Igår kom kalle med spontan ideén att vi skulle köra till Ljungby ikväll för att hälsa på lite vänner och mina föräldrar. Sagt och gjort...eller ska köra snart iaf! Ska hämta Kalle efter jobbet vid 17 och innan dess ska jag åka och träffa Madde och busa med Noah!

Innan idag har jag städat och gjejat, packat lite, varit på stan och inhandlat några grejer, bakat en kaka och ätit lunch. Nu ska jag ordna med det sista innan det är dags att bege sig iväg. Ska bli skoj att träffa alla söta, blir ut till Skeen ikväll till Ida och Johannes, eftersom det är fullt av flyttkartonger hos Anna och Jappe.

Imorgon Söndag ska vi åka och hälsa på hos Filippa och Nellie. Var längesedan jag träffade mina prinsessor och lilla Nellie har jag bara träffat när hon låg i mammas mage.

Nehe...fixa med det sista var det ja...ska åka och köpa lite gubbar till skumpan!!

Trevlig lördag!!


mmm...sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0