Man ska gå mellan regndropparna så blir man inte blöt!

Några bilder från helgen som var!

 
I lördags varvi ju ute i skeen hos Ida och Johannes. Anna och Jappe var oxå med, och man blir trött av att gå på fest, eller hur Anna?! ;) När man sover så gott så vill man inte vakna...

  
På långpromenaden var det urmysigt. Massa söta hus och lummiga träd. Det blev ett skutt oxå när en STOR orm slingrade sig över vägen. Snabb som tusan...men fick med den på bild i gräset, ser ni den?!?!


Var på fika hos denna söta dam och hennes lilla syster. Så mys söta men Lillsyrran gillsade inte alls mig idag...hmmm...
Längtar tills vi ses nästa gång och då får vi kanske mysa en lite längre stund... Fick inget kort på Nellie eftersom hon givetvis skulle käka precis när kameran var framme...

Nu var öven semestern bokad, delvis iaf. Vi ska åka en vecka till Öland!! Någon som e sugen på å följa med, finns plats. Det ska bli ur mys...Jag beställer SOL!!

Idag lyckades jag gå mellan regnskurarna....Vilken tur jag hade...:D För jag hade inte velat bli dyngsur när jag gick hem från  affären, det var TUNGT och jag fick orangutangarmar... Det kändes att man tränat igår iaf...;P

Nu lite mys här med Ebba....KAlle jobbar ju...

Håll i hatten så den inte flyger iväg, det är ju storm ute!!



Kommentarer
Postat av: Angel Webster

Kikar in och kollar på din fina blogg! Hoppas allt är bra. Ser att du jobbar och står i =)

2009-05-28 @ 23:16:02
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com
Postat av: Martina

När ska ni till Öland?? vilka ska me???

Vart ska ni bo..man vet ju aldrig kanske är sugen :P

Kram

2009-05-29 @ 11:59:58
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0