Lite tidigt...



Nu när jag varit ute på kvällarna och gått med Ebba har jag sett flera som satt upp sina adventsljusstakar. Lite väl tidigt tycker jag nog, eller?! Visst att det är grått och trist ute nu och man vill ha lite mys belysning och så. Men man får ju allt vänta till 1:a advent, eller?

Vad tycker ni?

Helgen har gått i rasande fart, fast jag inte gjort så mkt. Har soterat en massa kort och drömt mig tillbaka och fått en del målat och nya tankar på vad som ska målas oxå! Så lite nytta har jag ändå gjort.

Men ett problem har jag, vad man ska köpa i julklapp till denna där polis?!


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag håller med...fast jag sätter nog upp dem på lördagen..men man får allt vänta till den helgen. Då ska här bakas och stökas =)



Detta problem med julklappar...Det är inte bara sambon som är problemet tycker jag...resten av familjen och vännerna känns inte lättare :S



Längesen vi hördes nu, hoppas allt är bra med er!!

Kramkram

2009-11-17 @ 07:04:54
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0