Idag är det två månader kvar till Julafton, bara så ni vet!

Japp, så sant som det är sagt, två månader till julafton idag. Det kommer gå så snabbt. Har ni börjat inhandla några klappar ännu? Och börjat önska er något?? Jag har INTE börjat köpa några klappar, men väl planera lite. Det blir inte så mkt men lite ska det bli. Önskar mig inte så mkt heller, varför ska man köpa och byta så mkt, bättre man träffas umgås och har det mysigt. Det är det lilla och personliga som räknas. Jag önskar mig två saker, bland annat en klocka, ska se om jag hittar den på internet?! och en sak till...

Årets skolfoto...:) Har visst liiite för lång lugg dock....Så nu Martina får du med visa ditt..;P


kort på kort är inte det bästa och våra kort är högblanka med så allt blänker ju i dem...

Ha det fortsatt mysigt idag....nu ska jag smyga in till min älskling och väcka henne:)


Kommentarer
Postat av: Martina

jaja jag ska =) men inte ikväll!!!

2009-10-24 @ 21:13:45
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: Martina

Så nu var det fixat =) Skolfoto på bloggen :P

2009-10-25 @ 12:28:12
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0