Aj, mina stackars små fingertoppar!

Nu när man är en ny gitarrägare blir det ju en del klinkande. Och det i sin tur leder till att en del fingertoppar blir lite ömma. Men det får man ta, det går bara bättre och bättre. Önskar bara att jag kunde sjunga lite bättre. Tur man är själv hemma just nu så man slipper att gå någon på nerverna.
Fast nu är jag så uttråkad att jag inte vill vara själv hemma längre. Iofs har jag ju Ebba....men ändå. Visst kan det vara skönt att vara hemma själv ibland, men jag trivs att ha folk omkring mig. Saknar min älsling massor. Saknar alla vännerna med. Bara för det är det ingen som är hemma här idag....men jag övlerlever nog.

Jag har faktiskt en del att göra idag. Måste skriva mina IUP (individuella utvecklingsplaner) och ÅP (åtgärdsprogram). Har mitt första samtal imon, pust. Varför sa jag att jag kunde en måndag?? Sen måste jag tvätta med. Men har tagit lite paus nu på en stund, vet dock inte hur länge  ;)

Och idag är det faktiskt  en stor dag. Det är Noahs dopdag. Fast jag får komma och fira det en annan dag. Idag är det familjen som är där, hade blivit lite väl mycket folk annars. Men jag hoppas vi ses på lördag Madde! Det ska bli skoj!!

image112
Noah är en stor pojke nu, 3 månader och tre dagar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0