Hejsan hoppsan....

....har visst inte skrivit ett tag. Tog en liten paus =P Men det har funnits en del att göra denna vecka. Låånngggaaa dagar på jobbet och ingen ork på kvällarna, plus en krånglande bloggportal....det gör att det inte blivit något bloggande.
Kom på att jag inte visat alla saker jag fått när jag fyllde år. Här är de jag fick när jag var hemma förra helgen.

           
Många fina saker från Carro och Filippa!!


  
Fick en spargris från syster, ska ju få något mer nästa gång jag kommer hem. Och en glaslampa med en rosa manet i fick jag av farmor. Fick även fina blommor som fortfarande lever  =)

image108
Jag fick även lite pengar av ma och pa så jag kunde köpa min efterlängtade gitarr   =)

Nu är det vår och sol och härligt ute, snart är det dags att plocka fram sommarkläderna?! Det är ju så skönt att man har det jobbet man har så man får vara ute mycket och kan få lite färg!

På jobbet har vi även fångat in läskiga grodägg som vi ska följa utvecklingen på...hihi...det tycker jag är såå roligt! De växer riktigt fort, vill nästan åka till jobbet nu bara för att kolla till dem lite.

image109

Erika var här igår och vi cyklade och handlade lite och lagade sen taccos och dog i soffan. Vi var såå trötta efter en dag på jobbet. Erika är inte så van att gå upp tidigt   =P

Underbart skönt med helg ska jag säga. Under dagen idag har jag fått ganska mycket gjort. Jag var först och tränade i morse, därefter har jag städat och sen gått en lång promenad. Har även lagat lite mat, spelat gitarr och slappat en massa!

Ikväll blir det bara lugnt och slappt, kanske lite jobb, har ju mina utvecklingssamtal ganska snart. Vad gör man när man inte hinner skriva det på jobbet?!
K är inte hemma på två dagar nu, hon är i småland och hälsar på lite folk. Så jag får roa mig bäst jag kan!
Tycker det kan vara ganska skönt att vara själv ibland, vad tycker ni?!

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0