Helgen

Helgen har varit bra, och jag är så gott som frisk. Lite förkyldning och hosta kvar men det hindrade inte oss från att hitta på lite saker i helgen.

I fredagskväll var vi och kollade på Handboll, Kristiastad - Trelleborg, och de förlorade givetvis. De va helt enkelt för kaxiga på plan. Vi hade ståplats uppe på läktaren, Kalle jag och Linda, pust det var varmt det. Men ganska skoj att kolla på även fast Kristianstad förlorade.

På lördagen tog vi det ganska lugnt. Kalle va lite sämre då med feber och så, men vi frostade iaf av frysen =) (eller var det i fredags?) och sen beställde vi Thimat, mums! Mamma och pappa kom och hälsade på och hade frukost med sig =). De hade kört brodern till Malmö till tåget som går till flyget som skulle ta honom till USA. I en månad ska han vara där, fusk!! Efter en god frukost åkte jag å mappa till stan och inhandlade lite av varje. Jag köpte lite skor oxå. Ett par av dem var faktiskt ett fynd. Ett par rosa-bruna converse 399kr och har kostat 699kr, så då köpte jag tre till på skopunkten... =P

Igår, söndag, kändes det som man gjorde massa, men ändå inget. Vi var bland annat och kollade på damfotbollen, Kristanstad - Djurgården 2-1. Så duktiga de var!! Och till och med jag tykte det var roligt att titta på.
 
Känns som om man varit ledig i evigheter bara för jag endast jobbat 2 dagar förra veckan, men nu är det dags att ta tag i det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0