Kräk....euh =(

När jag sitter i godan ro och äter min kvällsmat hör jag ett oroväckande men bekant ljud från Ebba. Hon är på väg att kräkas, hjälp!! In med henne på toan där hon ulkar lite, men kom inte så mkt. Inte så konstigt när hon inte ätit något på hela dagen knappt. Kanske dags att byta foder igen. Hon avgudar inte detta längre som hon gjorde innan. Får hitta något annat billigt bra att blanda upp det gamla med.

Skulle ju tvätta idag, men oj, jag tog visst fel på tiden, 4 timmar för sent  =S Tur fanns det en tid på tisdag så K kunde tänka sig att vätta eftersom hon ändå är ledig =D

Var även ute på en skön promenad och Ebba fick springa lite fritt, fast med kopplet på, vågar inte riktigt släppa henne helt lös. Hon sprang mycket och tyckte det var kul.

image113

Nu ikväll var även Erika upp en sväng och vi tjötade lite om allt möjligt. Hon får äran att passa Ebba lite imon eftersom jag jobbat till 18 och K kommer inte hem förrens på kvällen.

Nu myser Ebba och jag i soffan! Eller hon på sin kudde och kollar film på trean.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0