Måndag = Lång dag

Pust så trött jag är....har varit en sååå lång dag men nu är den snart över och jag får snart gå och lägga mig...kan jag behöva. Nu blir är det bara tre dagar kvar att jobba den här veckan...skööönt. Ska givetvis jobba 2 maj, men jag har inte riktigt råd att ta mer smester...vill ju spara lite.

Ebba är en fjant idag, som vanligt. Jag kastar lite leksaker till henne men hamnar de på en plats där hon inte riktigtvågar ta den så står hon där och gnäller i tio minuter innan hon vågar ta den....suck...men jag ger mig inte...jag tänker inte plocka fram den till henne.

Idag har jag gett Jill en present som jag tyckte hon behövde, hon blev så glad  =)
Det fanns förresten en del grodyngel när jag kom till jobbet idag, fick spola ut några (läs; många) i toaletten, både levande och döda, men sådant är livet. Hoppas några klara sig och som vi får släppa ut som grodor.

image114
Present till Jill =)

Nu är det outsiders och snart kommer K hem till mig!! 

Massa mys åt folket!

Kommentarer
Postat av: martina

Jag är klar med mina samtal...det känns riktigt skönt. Nu kan man släppa det.

Jasså va tror du vi snackade om igentligen?? :)
Ska du/ni göra på valborg då??

2008-04-30 @ 06:37:01
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0