Min stackars lilla goding...

Min kära mor ringde för en stund sedan och berättade att min ldsta systerdotter Thea har fått en allvarlig hjärnskakning när hon ramlade av en häst igår, söndag. Hon fick sova på sjukhuset och allt, men är hemma i sin säng nu. Hon får inte titta på tv, spela dator eller läsa. Hur kul kan hon ha min sötnos. Får se vad jag kan hitta på till henne, känne att jag måste skicka hem något till henne....det är ju riktigt synd om henne. Hon får vara hemma från skolan i en vecka nu och det tyckte hon var skönt iaf =)

Tänker på dig och er andra. Krya på dig Thea älsklingen. Älskar er!

Idag efter jobbet har jag bakat smarriga, förhoppningsvis, cheescake muffins. Kommer bild senare på dem. Det är till fikat på jobbet imon. Sen har jag plockat iordning lite här hemma och när K ringde och sa att hon glömde sitt nässpray cyklade jag med det till henne. Hon är på någon slags samkväms grejs med jobbet ikväll....själv är jag här hemma....men ganska skönt iaf. Ska nog krypa ner i sängen snart, ska bara fixa lite till först...

Har inte gjort dessa....men inte långt ifrån =P
Ska bara...


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill oxå ha muffins!

2008-04-09 @ 16:33:37
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0