Sjuk =(

Nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar  =(
Skulle nog varit hemma fler men tjurig som jag är gick jag till jobbet iaf, jag var ju inte döds sjuk iaf.
Så vi har varit två sjuklingar här hemma, inte alltid så kätt, kan lätt bli lite gnälligt från båda hållen.
Skönt att det bara är fredag idag så man har två dagar till att vila upp sig på!
Idag har det varit mycket tv och tv och bokläsning och lite annat, har lite mer ork idag än vad jag hade igår. Har beställt lite spel till Singstar med, så det kan bli att sjunga av nästa lördag då det är dags för...
...MELODIFESTIVALEN!!
Det hoppas vi kommer bli så kul!!
        
Vad som händer ikväll får tiden utvisa, känner inte för så mycket just nu, men lite luft och vårsol hade inte varit fel just nu när man varit inne hela dagen.

Har även inskaffat Guitar Hero, det är såå kul!! Bra att K är mer teknisk än vad jag är =P


Ha en underbar fredag mina vänner, hoppas ni är friska och mår bra! Njut av denna vårdag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0