Sjuk....!?

Som sagt så blev jag ju ganska förkyld när jag var i fjällen och det sitter ju i ett tag. Kände mig bättre i söndags och igår, men på kvällen igår efter träningen kände jag mig helt orkeslös och ont i kroppen, men ingen feber hade jag. Masade mig upp tidigt för att gå till jobbet och det gick bra kändes dock att man varit ledig i 10 dagar och hade mycket att sätta in sig igen. Väl hemma igen kände jag mig inte alls frisk, men inte allt för sjuk heller. Bara allmänt orkeslös. Till råga på allt är ju K sjukskriven för sin axel och har blivit sjuk med feber och förkyldning. Pip och gnäll från oss båda, men har fått gjort en del måsten som att laga mat och lite så.



Ska jag orka med det utlovade fotbadet då tro? Ja, vi får väl se?! Men champanjen som K köpte i lördags, var egentligen menat till söndag då vi varit tillsammans i 27 månader  =), får vänta till ett senare tillfälle när vi kan njuta max av den =)



Nu ska vi ta hand om varandra här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0