Snart är det helg och då blir det skoj!!

Denna veckan har det varit en massa att fixa med. För imon kommer det massa folk hit!! Och på lördag är det dags för Melodifestivalen. Dagen idag har gått åt till att jobba, systemet, städa och dona. i veckan innan har vi fixat klart kläderna vi ska ha på oss, handlat och börjat förberedalite annat. K har till och med skurat sin balkong idag...hehe...riktigt smutsig va den och grannarna fick en störtskur...opps...

På lördag blir det massa sång och musik och givetvis guitateHero...det är så roligt även fast jag kör på det lätta =)
Såg ett klipp på youtube innan på en kille som spelade helt sjukt grymt....så bra ska ja bli =P

http://www.youtube.com/watch?v=Y5a5aqkRcsQ

Nu badar jag fotbad så mina fötter ska bli rena och fina, man börjar ju med lite lättare skor nu...coh sen är det ju så skönt. Måste ju använda mina fotbombskulor jag fick i julklapp av Louise! Tycker allt att du ska köra ner hit efter jobbet på lördag så kan du ju va med oss och ha det skoj!!


Ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0