Sol?!

Nu är helgen i Ljungby snart slut, men det har varit en bra helg! Har ju firat min födelsedag igen och fått lite fler paket...och det tycker jag är så skoj! Kommer lägga in bilder sen.

Jag fick pengar till en gitarr av ma och pa....så nu har jag beställt två gitarr böcker  =)  så fort jag har gitarren i min ägo ska jag börja klinka lite och bli grym på gitarr! Sen fick jag en fin lampa i glas med en rosa manet i av farmor. Har fått en spargris av syster än så länge för hon visste inte vad ja önskade mig, så det berättae jag för henne. Men man kan ju alltid ringa och fråga innan säg...=P sen ficka jag en massa fint av Carro och Filippa, armband, halsband, skärp och en muffinsbok!

Tack ska ni ha för allt fint! Det har helt klart varti extra roligt att fylla 25!!

image96
Jag vill ha, fast helst ska det vara rosa!

Solen är avsaknad idag, fast den kanske kommer om molnen kan tänka att flytta lite på sig. Sitter ute just nu, men börjar bli lite kallt så får väl gå in och kanske ta mig en film att titta på eller läsa klart min bok! så spännande nu!
Igår var vädret helt underbart med sol och grillning, mums. Vi blåste även lite såpbubblor, hihi!
I fredags var jag hos Ida och Johannes för att se hur fint de fått i sin lägenhet, wow.....en mycket stor förändring helt klart! Nytt är alltid fräscht!

Idag söndag bär det snart av till Kristianstad, eller i eftermiddag någon gång. Ma och pa fick för sig att köra ner mig  =) De är så snälla så, tack ska ni ha!

Nu gå in och mysa lite, kanske äta något med, börjar ju bli hungrig!

image97


Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe här har det varit omöjligt att gå i nått annat än t-shit... =)

2008-04-21 @ 21:27:42
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller på o pyssla lite..svårt o d tar tid men det kan nog bli bra när det är klart :P

2008-04-22 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0