Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
                             Nej, det är ingen vanlig dag.                              
För det är min födelsedag!
Hurra, hurra, hurra!!


image71

Dagen idag, 15/4, fyller jag så kallat kärring, 25år!

Dagen började ju bra med frukost på sängen och paket =)
Sen fortsatte den i samma anda med en massa grattis hälsningar och god mat!
Men syster har glömt mig  =(


image77

Några av de fina presenterna jag fick när jag fyllde 25 år.

Fler bilder på fler presenter kommer lite senare!
Tack alla för allt fint!

        

Kommentarer
Postat av: Pussssssss

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!

2008-04-15 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0