2:a Advent

Idag är det söndag och den 2:a advent. Dags att tända andra ljuset, fast det har vi inte gjort ännu.
Det får bli lite senare ikväll när städning och grejning är klart.

Det är även 4 dagar kvar till semestern...=). På torsdag är det dags att bege sig till Kungsbacka!!
Skönt med att det löst sig med allt uppror i Thailand, det mesta iaf. Så nu kan vi åka som planerat.
Har börjat packa väskan nu, har lite småsaker som ska ner till, men snart är den klar =)
Bra att börja i tid som sagt, finns inte så mycket tid till packning nästa vecka så...

Idag har Madde och charmigaste Noah varit på besök.
bjöds på nybakad tigerkaka som bästa Kalle bakade idag på morgonen. Den var god!!

Saknar min lilla Bebbsan nu. Hon får bo hemma hos Ma och Pa när jag är på semester.
Där har hon det bra!



Nästa vecka ska även den sista sprutan tas, aj aj i armen. Den förra gjorde så ont så länge.
Hoppas inte den här gör det ska ju åka till Thailand dagen efter, men oavsett så kommer det vara värt det.

Har föresten fått min första julklapp, ja juste det, den tog sin lilla tid att öppna den ska jag säga..

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0