Julklapp...

Skulle ju visa paket på min första julklapp jag fick av min kära bror och mappa. Men när jag skulle ladda upp bilderna ville de inte som jag ville så vi får klara oss utan dem.
Jag fick alltså en stort paket. I den stora lådan låg mindra som var invirad i MASSA tejp, som i sin tur var invirad i bubbelplast, som i sin tur var invirad i tejp, som i sin tur var invitrad i bubbelplast, som i sin tur var inlindad i tejp och som till sist avslutas med lite bubbelplast. En massa tejp och bubbelplast blev det. Men paketet innehöll en ny KAMERA!!

Tack så mycket!

Hade ju frågat ma och pa om jag fick låna deras kamera när jag åkte till Thailand eftersom min är så dålig.
Det fick jag ju men sen fick jag en ny i julklapp iaf!!

Whihuuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0