Tisdag!

Fy vilken eftermiddag jag haft. Föräldrar ringer och skäller ut en om ditten och datten, får se om det hinner bli ett möte innan jag åker på semester. Undrar om föräldrarna egentligen vet hur deras barn beter sig i skolan?! Hmm...får börja fundera på vad jag kan förbättra hos mig själv som pedagog =S Det finns alltid några saker man kan göra.


Nu börjar det nästan krypa lite i kroppen för snart är det dags att flyga långt iväg.... Ska bli härligt! Behöver verkligen den här semestern känner jag. Få sola, bada och upptäcka en massa saker med två andra härliga tjejer. Väskan är snart färdigpackad nu med...men HJÄLP...har jag tillräckligt med saker med mig nu då? Räcker kläderna, pengarna och allt annat?? Förhoppningsvis gör det de...och har jag glömt något så hoppas jag att ja ha med mig det nödvändigaste iaf!

Nehe...tillbaks till att fixa med en massa....


 LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Löis!!

Lets fly away lets fly lets fly lets flyyyyyyyyy!!!



Korkade idioter till föräldrar finns det alltid men såna där bra lärare som du finns det dock bara ett fåtal, typ du och jag thitihihi!!!

2008-12-09 @ 17:58:02
Postat av: linda

alla dessa föräldrar alltså... tänk om man kunde få gömma en kamera i alla klassrum o uppehållsrum. sen skulle man visa upp filmerna på föräldramötena :D

2008-12-11 @ 21:37:54
URL: http://tulrub.blogspot.com
Postat av: linda

alla dessa föräldrar alltså... tänk om man kunde få gömma en kamera i alla klassrum o uppehållsrum. sen skulle man visa upp filmerna på föräldramötena :D

2008-12-11 @ 21:39:38
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0