Alltid är det något...

...som man glömmer. Så typiskt. Tog ju några fina kort på mig och Ebba när vi åkte hem till Ljungby. Och vad glömde jag hemma då...jo kamera och mobilsladden till datorn...:( grrr....blir så arg på mig. Men ni får väl se lite kort när jag är hemma och kan skriva här igen!!

Blev inget IKEA idag som jag trodde. Hade ju bokat tåg och buss ända hem till Ljungby för en gångs skull. Sen sa mamma att de var på IKEA och då tänkte jag att jag kunde hoppa av i Älmhult. Men det kunde jag inte...för tåget stannade inte där..:( så jag fick allt vara utan IKEA och åka ända hem ist. Det blev en massa tåg och bussbyten, började åka från jobbet efter 13 och var hemma i Ljungby 17. Fick ju vänta lite mellan varje avgång som tur var hade jag en superbra bok SMUTS  med mig som jag knappt kan sluta läsa i och så var det soligt och vårigt väder ute, dock lite kallt.

Omslagsbild: ISBN 9789100109332, Smuts


Nu har många fått sina inbjudningskort! Hoppas att ni kan hitta några coola kläder!! Jag ska se om jag kan hitta och komma på något imorgon.

Imorgon lördag är det som sagt först en runda i staden för se om det kommit något nytt, sen är det barnkalas hos Filippa, för att avsluta dagen/ kvällen ute hos Ida i Toftaholm med spel, sång, vin och en massa flickor!!


Hoppas oxå ni har en bra fredag mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0