Helg!!

Äntligen är det helg...iofs är det ju snart lördagkväll men har inte orkat skriva innan. Igår jobbade jag till halv fem och sen va det handla och hem och laga mat - GOTT. En skön hemma kväll med På spåret och någon annan film på tv. Somnade nästan framför tv:n. Typisk fredagar för mig.

Sen hade man två roliga smått fulla flickor som ringde och skulle prata en massa när vi gått å lagt oss, himla skoj verkade de ha iaf :D och de mådde nog toppen i morse :P Det gjorde iaf jag. Gick upp kvart i åtta och efter lite frukost imagen bar det iväg till träningen och tränade 75 minuter muskel....SKÖNT...men jobbigt!

Eftersom  det blåser halv storm ville inte Carro ut och köra på vägarna och det kan jag ju förstå. Hade inte jag heller gjort. Jag får ju ändå träffa dem nästa helg när jag ska hem och fira hennes 1års dag :D Stor flicka hon har blivit nu och jag har hittat den perfekta presenten!! I like...ni ska få se senare...typ efter nästa helg :P

Annars har det varit en skön lugn dag inte gjort så mkt, behöver man väl inte alltid!? Ska iväg sen och fixa med mina tavlor och sätta upp dem och kanske börja måla på de andra. K ska ändå iväg och käka och bowla sen ska hon jobba natt.  Försökte ladda upp en kul film på youtube på Ebba men det vill inte som jag vill...men det kommer sen kanske, vi får väl se.

image5

 (Design by Louise)

Det var inte den här bilden jag menade men här är hon ju otroligt söt eller hur? :P

Kommentarer
Postat av: Designaren

Ja jag menar, vad vore Ebba utan min stajling? :P

2008-02-24 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0