Inte en lugn stund...

Idag är det torsdag och det finns massor att fixa med. Tvätta först och främst sen packa lite. Ska ju åk till Ljungby imon...:) Blev inget besök hos Madde och Noah för jag kände att jag inte hann. Fick vara lite snäll mot K så hon fick träna och slippa åka hem och gå ut med Ebba. Sen va de lite sjuka där ute med så. Får bli nästa vecka ist.

Dagen har gått fort och den har inte varit utan protester ska jag säga. Suck tar så mycket kraft från en sådana elever. Sen fick jag ge tre elever kvarsittning förr de kom 25 minuter sent....haha...så kan det gå när elaka fröken är i farten...fast jag är oftast snäll..:D

Jag har också varit på bokrean men tror det eller ej...jag köpte inget....orkade inte och fick allt läsa ut dem böckerna jag har hemma först. Är inte direkt inne i någon läsperiod heller så det går lite trögt på den fronten. Mest Kalle Anka pocket nu för tiden....haha!




Nu tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0