Snart läggdags...

Redan torsdag...snart fredag....veckan har gått alldeles för fort. Har haft en lugn skön dag på jobbet med så gott som inga barn att ta hand om. Fick ägna nästan hela dagen åt att planera och greja på jobbet. Blev mest planering och fix inför morgondagen då vi ska ha lite "bio" med alla barnen. Har gjort det lite mysigt med kuddar och madrasser, fixat biobiljetter och popcornstrutar mm... sen har jag fixat det sista med blommorna vi började plantera om igår. Oj, oj...vi planterade nog om minst 20 blommor och säkert lika många kvar....men nu pallar jag inte mer...sååå tråkigt..och ändå var det min idé att vi MÅSTE göra det. Men det var behövligt så...och det ser mkt bättre ut i fönsterna nu.

Fördelen med att jobba så länge igår var att jag fick sluta klockan 14 :) skönt. Var hemma runt 15 efter en snabb handling på Domus. Handlade bland annat en snabbmix av en cholkladkaka som jag var bara tvungen att röra ihop direkt när jag kom hem. Och den fick ett bra betyg...riktigt mumsigt. Fast när man gör den "från grunden" så blir den ju alltid bäst. Men man måste ju prova nån gång...hade fått den rekomenderad så!! Efter det var vi tvugna att ut och röra lite på oss och Ebba hängde gärna på ;)  Nu ikväll har vi även ätit lite popcorn..haha!! GOTT!!

Sov så gott....imorron är det fredag!!


Kommentarer
Postat av: Martina

hihi ja :P

2008-02-22 @ 07:26:20
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Linda

men! va hände med bara godsaker på helgerna!? ;p

2008-02-22 @ 12:53:18
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0