snart måndag...

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara bli lite mera trött. K har åkt till jobbet, jag slöar lite i soffan och Ebba gnager ben. Har haft en skön slapp helg med inte så många knop gjorda. Idag har jag designat klart mina inbjudningskort till 25 års festen och ska försöka fixa papper och dyligt imon så de kommer iväg. De blir sååå bra!!

Imon är det ny jobbdag och jag jobbar till 17.30. Sen när jag kommer hem är det handling som gäller. Börjar bli tomt i herr Kyl och fru Frys nu! Sen finns det alltid en massa annat man måste göra...pust...ingen träning  imon med andra ord.. :( får bli på tisdag ist om jag hinner med det!


Kanske skulle vara något?!


 


God natt!

Kommentarer
Postat av: martina

Jo men hon va sötare..hon va ju bara en boll, knappt en hund :P
Ha en fortsatt trevlig kväll
natten kramkram vännen

2008-02-24 @ 22:49:43
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Linda

hahaha, rosa kyl/frys! galet! hur snyggt som helst :D

2008-03-01 @ 22:50:40
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0