Söndag...

Tog mig allt lite sovmorgon idag till klockan nio, det fick jag! Sen var det upp och göra sig i ordning och gå en långprommenad med Ebba. Väl hemma blev det en god frukost och Miami ink. Jag älskar det programmet...och ska någngång ta mig i kragen och göra min nyckelpiga. Titta ni riktigt noga ser ni en nyckelpiga på alla mina tavlor!


miami_ink_top.jpg




Eftersom K sover idag eftersom hon jobbat natt så kan jag inte väsnas för mkt här hemma. Kan ju gå till mitt plejs men orkar inte just nu. Har istället planerat lite inför den kommande 25 års maskeradfesten!! Ja, det blir trotts allt lite fest även fast jag inte trodde det. Inbjudan mina vänner dimper nog ner i era brevlådor den närmsta veckan!!

Idag stundar snart lite mat, promenad och städning....det behövs verkligen!! Sen ska jag ladd lite inför morgondagen då en ny jobbvecka börjar. Men nu e det bara typ 4veckor kvar till jag följer med Louise mfl till Branäs.(http://www.branas.se/) Ska bli så kul. Hoppas jag kommer hem levande eftersom jag aldrig stått på ett par slalomskidor innan!

Kommentarer
Postat av: Louise den fulla flickan=)

Vi ska ha så kul i Branäääääääs!!

2008-02-24 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0