Allsångs dagen....=)

Idag är det tisdag och det är Allsång på tv, men det är inte lika roligt att sitta själv och titta. Men vad gör man där K jobbar och ingen annan är här. Jo, man tittar ändå!

Usch, idag fick jag veta att min brors bästa kompis omkommit i en bilolycka, inget roligt alls. Tänker på dig Daniel =(

Förutom att ha jobbat idag så tvättar jag och så har jag och Ebba varit i hundparken och lekt en stund.

 
Hon är fin min Ebba. Lite underbett, lite hjulbent och väldigt mån om att göra sin röst hörd =P

Det är en massa folk på stan, Kristianstadsdagarna ju, blir lite väl mycket ibland bara.  Idag ska Magnus Uggla spela. Imon ska jag och Erika ner en runda och det var skoj. Jag och K var ju nere i söndags och det var mysigt. Ok mat och gott dricka. Och inte farligt att gå upp på morgonen efter heller.

Imon är det ju onsdag vilket betyder att jag snart är ledig i 4 dagar =) SKÖNT!!!

Snart är det ju dags för poolparty och då ska det vara sol!!


Detta kanske skulle var något =)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Nu fick du ju en kommentar iaf ;)

2008-07-14 @ 09:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0