Busskortskrångel...

Jag blir så trött på att busskorten hela tiden avmagnetiseras =(
Fyllde på mitt busskort igår och det fungerade som det skulle i morse,
men när jag skulle åka hem så fungerade det inte =(
När jag väl kom till resecentrum sa det att det kan ta 3-4 dagar fördem att se hur mycket pengar det finns på kortet så jag får komma tillbaka. Det bertyder att jag måste ladda ett nytt kort med minst 200 kr på.
Suck, tur iaf att jag inte laddade mer  än 200 kr igår och jag får ju pengarna tillbaka men ändå.
Tur man fortfarande har pengar på kontot =)



Glömde ju givetvis att ladda på kortet innan jag gick där ifrån, trött som jag var,
så jag får åka dit och göra det innan eller efter träningen,
eftersom de inte har öppet innan klockan sex i morgon bitti då jag ska åka till jobbet.

Det är inte första gången detta händer ska jag säga, tror inte att det är mitt fel i alla fall.

Kommentarer
Postat av: martina

Ja vet...men känner att när jag har tid någon gång sent på kvällen så orkar jag verkligen inte..men det kommer, jag lovar :D nu börjar vi faktiskt bli klara och det känns som man kan ta en bok eller datorn och slö surfa runt lite...vilket man inte haft tid till den senaste veckan...

saknar dig!

kramen vännen

2008-07-15 @ 18:24:12
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0