Det blev en dag på stranden.... och så lite golf!

Igår var det fin fint väder ute så när K vaknat packade vi kylväskan och lite annat
och satte oss i bilen och körde till Åhus och stranden. Underbart.
Det var inte jätte mycket folk, skönt det. Det blåste lite och solen värmde.
Vi badade i havet, jag två gånger och K en gång.
Det var KALLT, men skönt när man kom upp.
Klockan gick ruskigt fort men vi han iaf sola, dricka kaffe, bada och äta pastasallad,
 innan det var dags att bege oss.
Då styrde vi mot glassbåten för att äta underbart god kulglass.
Lagom till glassen kom även regnet.
Det duggade dock bara lite granna så det var inte så farligt.

På kvällen åkte K för att jobba och jag fixade lite i hemmet.
Skulle gått ner till staden men orkade inte senare.
Ville ju ta kort på de mäktiga polishästarna, men det visade sig att de inte var ute idag =(

Har ni sett en polishäst någon gång, mäkta stora de är!?

Nu är vi precis hemkomna från att ha spelat äventyrsgolf, Skoj!
Jag vann, inte, utan det gjode K med ett slag.

    

Äventyrsgolf är helt klart roligare än vanlig minigolf.
Det är en blandning av vanlig långgolf och minigolf.
Med en massa vattenhinder och bunkrar. Dem undkom man inte. 




Jag är djupt koncentrerad och så puttar jag på fel boll..haha


Ikväll ska vi ut på staden och äta lite god mat =D Och kanske dricka en cider.
Jag vet att det är söndag och att jag ska jobba imon men ändå.
Varför inte?! Får passa på när man kan.

Ha en skln kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0