Göteborg nästa!

Imorgon bitti är det dags att bege sig till Göteborg med min finaste!
Äntligen har vi semester båda två, fast jag har ju bara en vecka kvar =S
(men den som väntar på något gott!!)



När vi väl kommer till Göteborg ska vi leta upp hotellet (Spar Gårda) och se om vi får vårat rum.(Incheckningen är inte förrens 15 egentligen men man kunde komma innan för att se om det fanns något rum ledigt).
Sen ska vi träffa Louise och Maria och eventuellt Maria nr 2 för att ha en skön eftermiddag på Liseberg.
Det ska bli så skoj!
På kvällen vet jag inte vad som händer, men säkert något skoj!!

 

          
Några karuseller som måste åkas =)

Tycker ni om att åka karuseller??

Lördagen bjuder först på en god hotellfrukost
och sen en runda på stan.
Vid 15 ska vi se musikalen Mamma mia =)
På kvällen blir det lite mat och säkerligen lite utgång i stora staden.

Söndag;
Hotellfrukost!!
Dags att bege sig till Hotell Louise som ligger i Kungsbacka=) Tur vi ha dig vännen!!
Där ska vi spendera några dagar till och med onsdag för att sedan bege oss åt olika håll =(

Vad jag ska göra är inte hundra bestämt ännu, men ett besök hos Martina i Eksjö lutar det nog åt. Sedan blir det hem till skåne igen för att återgå till jobbet. 

Uppdateringar kommer säkerligen =)

Förresten; Ikväll fick jag oväntat besök!
Av min syster med familj =)
De ringde och sa att de var i Åhus och att de var på väg att hälsa på mig;
"Vägbeskrivning Tack!!" 
Tur jag hade städat och grejat och att man hade lite fika i frysen.
Fast glass var inte jätteuppskattat av barnen eftersom de ätit en massa nu när de varit och campat i 3 dagar!! Men det blev lite fika och snacka och lite Gitar Hero.
Viktor är grym han, klarar hard. Själv kör jag på easy.

Nehe nu fixa det sista, sen kommer Kalle, sen sova!!!

Ta vara på varandra!


 

Kommentarer
Postat av: caroline

kommer du hem till ljungbydagarna?!kul kul! jag ska ut både onsdag o lördag=) sen dom andra dagarna med=).när kommer du?!

kram kram

2008-08-03 @ 09:59:44
URL: http://carolinenilsson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0