Semester i Ljungby

Några sommarbilder bjuder jag på här!


"Stål Ebba" hade roligt med Viktor. Här har hon nyss badat i den stora poolen.
Hon kunde simma =P
  
Jag plockade en liter hallon och sen gjorde vi en paj, mums.
Senare under veckan kunde jag plocka lite till =)


Efter ett bad tyckte Ebba det  var skönt att ligga i en gräshög!
Tur att vi höll oss utomhus...

På fredagen var vi på Kålamilan ute i Agunnaryd. Det var riktigt skoj!

(På bilden; Ida, Tina och jag) 
Vi luktade som rökta böcklingar när vi åkte in till stan.
Men en öl på Harrys lockande ändå!


Caracola började att uppträda


Sen var det vår höjdpunkt, Brolle!

Han var så BRA!!!

 
(På bilden; Alma, Viktor och Ebba som verkar sugen på vattenmelon)


FrökenThea
Lördagen bjöd på hög mysfaktor hela dagen och kvällen med familjen.
Vi grillade och åt god mat och firade min  bror som fyllt 30 år.

Veckan var skön och det var något att göra varje dag. Skönt att komma hem så man får ha det lite lugnt
innan det är dags för nästa trill till Göteborg, Kungsbacka och mer därtill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0