Sol sol sol =)

Underbart att solen är här, det gillar jag =)

Hade en ganska dålig start på veckan då jag haft svårt att sova på nätterna. Men har det gått över innan så gör det nog det nu med. Vet ju var det beror på iaf. På grund av det så blev det inget resturang besök i måndags.
Vi skulle fira lite att vi varit tillsammans i 2 1/2 år =) men det gjorde vi hemma ist.

På jobbet idag har vi glassat massor i solen, härligt. Plaskade vi inte i vatten satt vi i sandlådan och byggde och det blev även lite bussåkning. Och bada i fontän det går ju oxå bra, he he. Väl hemma från jobbet så stannade ma och pa till här och vi var ute oh åt en bit god mat innan de åkte hem igen. (De har semester nu och hade gjort en tur i skåne idag). Roligt att se dem igen =)
Väl hemma från jobbet var det dags att promenera en runda med Ebba och Erika följde ju oxå med.
Hon är nyhemkommen från Grekland och där har det allt varit varmt!

K jobbar en stund till och jag fundera på att gå och lägga mig.
 Imorgon är en ny dag med massa sol och bad och sandslottsbygge.

I helgen tar Kristianstadsdagarna fart. Det håller på i 10 dagar och hela staden är full av folk.  



(Orkar inte lägga in bilder nu men det kommer en annan dag)

Kommentarer
Postat av: martina

Är de redan..Är det nått röjj då då???



Hoppas allt är bra!!

kramkram

2008-07-03 @ 22:23:45
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0