Underbara sommar!!

När solen skiner som den gör just nu då är det härligt att ha semester!!
Det är skönt att man kan ta dagen lite som den kommer.
Här om dagen var jag och Ida och hade picnic och så spelade vi krocket.
Det var länge sedan, men det var roligt!!



Vi har även varit på stan en runda och inhandlat lite skoj saker,
fast inte kläder för en gångs skull ;)
Och ikväll ska vi ut och grilla i Ryssby, skönt att jag slipper köra iaf =P

För övrigt har jag varit ute hos min kära syster idag och hela den härliga familjen
och badat i Poolen och badat och haft trevligt.
Tur att de har semster samtidigt som mig =)
Ebba fick oxå ta sig ett svalkande dopp, fast i Almas lilla pool.
Hon höll på att få värmeslag så vi fick doppa henne där, fast bada gillar hon inte riktigt.

Imon ska jag träffa Tina och vi ska ut och bada någonstans.
Halmstad till havet eller Mjälen och bada i bolmen. Vi får väl se vad det blir!

Nehe nu ska jag snart marinera och fixa lite med grillmaten till ikväll
 sen ska jag slappa lite innan det är dags att ge sig iväg.
Blir kanske lite mer bad ikväll =)
Jag älskar att bada, fast lite varmt får det gärna vara =P


(Bilder kommer när jag är tillbaka i skåne igen för de vill inte fuingera och ladda upp på den här datorn)

Tack och hej, leverpastej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0