I Ljungby

Nu har jag lämnat skåneland för helgen för att tillbringa den i Ljungby, den mesta tiden förmodligen. Varit en lång jobbdag som så småningom fick ett slut. Vilket är såå skönt. Vill ha semester nu bara 4 veckor kvar att jobba, sen tre veckors semester.

Var och hämtade biljetterna till Mamma Mias konsert den 2 augusti på skadinavium här om dagen. Trodde för en stund att jag köpt fyra biljetter för det stod något lustigt på min beställning, men det vasiade sig vara bara två. Tur i oturen helt enkelt. Ska bli skoj att se musikalen, fast den är dock på engelska, vilket kan bli en utmaning för mig eftersom det engelska språket inte är en favorit hos mig.  Tur jag har en personlig tolk med mig =D


Härligt med rosa =)

Fick köra bil hem till Ljunget idag, skönt, JAG körde =) Skönt att slippa tåget ibland, nackdelen är att bensinen är så DYR. Tur den inte används för ofta. 
 
Var och fikade hos Madde med familj igår. Grattade henne för hon fyllde 25 år i måndags.
STORA GRATTISKRAMAR till dig min vän.



Imon blir det att göra många saker, det blir ju så när man är ledig.
Träffa Carro och Filippa,
Hälsa på Farmor,

Handla och fixa lite,
Springa en runda,
Hälsa på syster om de är hemma.


Får väl se vad det hinns med.

Sova här snart kanske, ganska trött.

Sov sött


Saknar att krama dig!

Kommentarer
Postat av: martina

Vi blir här hemma på midsommar...Patrik o Mattias (kompisar till Johan) från malmö kommer hit o så blir d väl kanske liseberg på lördagen...får se helt enkelt...ganska lugnt skulle jag tro.



fick du mitt brev el?? intresserad?? vill gärna veta om inte...för jag vill gärna vara me nämligen =)



Dels för att hon som jobbar i köket slutar en timme tidigare på torsdagar (alla torsdagar) och då blir det svårt för henne att hinna med efter maten o vi har ju inte tid med det..Sen tror jag det allmänt passar bättre för oss att ha det en onsdag...har inte varit någon diskussion utan hon i köket som bestämmer det...



Ska du göra i midsommar då??



Hoppas du får en bra helg!!

kramen

2008-06-19 @ 05:56:11
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0