Nationaldagen!

Idag är det den 6 juni och Sveriges nationaldag =) Grattis Sverige säger jag!



Idag är jag trött och sliten, vet inte varför, och ledig! Håller på att fixa en massa, ska strax dra fram dammsugaren för att städa till här lite innan vi ska bege oss. K jobbar till 15 och efter det ska vi åka till Mellbystrand för att träffa Anna och en massa andra!! Det blir lite fest och skojigheter, snart ska hon åka till USA och jobba så får ju inte räffa henne på heeela sommaren =(

Igår var det skolavslutning och eleverna var superduktiga!! Fick en fin röd ros, en skål eller fågelbad eller vad man vill ha det till och jordgubbar! Sen fick jag även en MASSA kramar =) Jordgubbarna delade jag med Madde och Noah som jag hälsade på direkt efter jobbet! Det var roligt att träffas och prata en massa. Noah bara växer och växer...snart kryper han nog!


mmm, jordgubbarna var så goda!

Imon hoppas vi att det blir lika bra väder som det är idag så vi kan sola och bada i havet lite kanske. När vi ska bege oss från Anna på eftermiddagen/kvällen så ska vi hämta min lilla Ebba som är hos ma och pa. Har varit skönt utan henne men saknar henne lite ändå. Skönt när man kan få lite avlastning ibland, även fast hon inte är så krävande.

Nu skajag dricka ur mitt kaffe och fixa lite här till så det är klart till K kommer. Man vet ju aldrig när hon får sluta!

Ha en underbar helg och ta vara på varandra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0