Onsdag

SIsta dagen i skolan idag, imon är det skolavslutning! Då får man har fin fin klänning på sig =)

Har tränat lite step it  idag, gött, och så roligt. Har även invigt mina nya skor och det gick bra. Behövde verkligen köpa nya eftersom mina andra var lite vär gamla och jag fick ont i knä och fötterna när jag tränade.

Så här ser skorna ut på ett ungefär, orkade inte ta fram kameran =P

Väl hemma blev det dusch och mat och nu får jag njuta en stund i soffan.
Finns lite kvar att göra innan jag får gå och lägga mig idag. Fixa lite käk till K till imon, hon frågade ju så snäll. (Hon jobbar även nu så, vad gör man inte). Plocka fram kläder och dyligt till imon och fixa lite färg på naglarna.
Fixade ju fötterna igår så, de fick lite rosa färg på sig!

Imon efter jobbet ska jag hem till Madde och Noah för att mysa och snacka en liten stund. Det ska bli så skoj!

Ha en skön kväll mina vänner! Det ska jag har även fast jag är själv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0