Shoppat

Japp i helgen var jag tvungen att lätta lite på kontot.
Det är ju galen rea överallt så jag gick för att spana på lite träningskläder som jag verkligen behövde!!

Hittade två tränings byxor och tröjor och en sport bh. Och inte kostade det allt för mycket heller. Färgerna på kläderna blev; rosa och svart! Jag passade även på att inhandla ett par snygga skor.
Har precis slängt två par så då kan jag väl få köpa mig ett par nya?!



Dessa fina skor blev det =)

Inhandlade även en fin fin kjol på Cubus för 70 kr! Riktigt somrig var den.
Det blev oxå två toppar från Lindex och nu är garderoben här överfull som vanligt.

Ska väl titta på lite fotboll ikväll, själv =( så tråkigt. Men K jobbar och kommer hem 23.
Imon ska vi äta ute tror jag, gott. Gör man aldeless för sällan. Vi har varit tillsammans i två och ett halvt år då =)
Det jobbigaste med morgondagen är att jag jobbar till 18, men vad gör det. Har ju en mysig kväll att se fram emot!

Hoppas ni har det bra
 och att din flytt gått bra Martina!!

Ha en skön kväll alla!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0