Tisdag

Idag var det sista dagen innan alla lärare fick sommarlov....jag vill med som jag sagt hundra gånger. När man får sommarlov är det helt klart värt att vara lärare. Iaf på en liten skola som jag jobbar på. Nu dessa två dagar har det varit mycket planering och dyligt imon ska vi greja och flytta en massa saker, men det ska nog bli bra.



Igår blev det inte så mkt gjort jobba, träna och sen kom Erika över en kortis, får bli en längre stund sen när du kommer tillbaka nästa vecka igen. Hennes katt gillar verkligen att leka kurragömma.
Tur att du hittade henne..... köksinredningen   =P

Ikväll är det fotboll, iofs har det varit det nu några dagar men ikväll är det ju Sverige - Grekland.
På vär hem från jobbet la vi lite bud på vad det kunde bli i matchen.
Cecilia 3-0
Karin 1-0
Jag 2-1
Jill...hon åkte hem tidigare, vilken god fika hon missade =P

Vem vinner, vem förlorar, vad blir det för pris??
Har du något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0